بسته به سؤال شما ، Google AdWords می تواند یکی از بهترین سیستم عاملهای تبلیغاتی باشد که تاکنون از لحاظ ROI یا یکی از بزرگترین ضایعات بودجه بازاریابی استفاده کرده اید.

و اگر من صادق باشم ، هر دو جمله صادق هستند.

مسئله این است که ، اگر یک کمپین AdWords را به درستی تنظیم نکرده اید یا بر این اساس آن را بهینه سازی کرده اید ، می توانید مطمئن باشید که بازگشتی از آن نمی بینید.

اشتباه کردن آسان است
اگر نادرست کمپین AdWords خود را تنظیم کرده باشید ، بازپرداخت را مشاهده نخواهید کرد ، نوشتن این سیستم عامل را به عنوان هدر دادن وقت و هزینه آسان می کنید.

برخی از رایج ترین اشتباهاتی که می بینم شامل موارد زیر است:

با استفاده از کلمات کلیدی مطابقت گسترده
اضافه کردن کلمات کلیدی منفی
ترافیک خود را به صفحات فرود اختصاصی ارسال نمی کنید
(درباره اطلاعات بیشتر و نحوه اصلاح آنها در اینجا بخوانید)

هنگام راه اندازی یک کمپین ، همیشه باید به یاد داشته باشید افرادی که در جستجوی محصول یا خدمات در گوگل هستند قیف تصمیم گیری بسیار کم هستند.

آنها قبلاً تصمیم گرفته اند که به محصول / خدمات نیاز دارند ، اکنون آنها به طور جدی در جستجوی کسی هستند که آن را برای آنها فراهم کند.

AdWords ابزاری برای جلوی آنهاست ، اما در اصل این یک ابزار ترافیک است.

اگر می خواهید موفقیت واقعی بازاریابی ورودی داشته باشید ، باید در انتهای دیگر نیز کار کنید تا افرادی که بر روی تبلیغ شما کلیک کرده اند تبدیل به سرب شوند (یا اگر در تجارت الکترونیک هستید).

ارتباط مهم است
من یک بار در یک کمپین برای یک عکاس در بوستون که در عکس های عروسی تخصص داشت ، حسابرسی کردم. او کاملاً حیرت زده بود که مبارزات انتخاباتی او هنوز به دست نیاورد حتی اگرچه در یک فاصله زمانی کوتاه چند صد دلار برای آن هزینه کرد.

پس از بررسی کمپین ، بسیار آسان بود که بدانید چرا او هیچ چیزی از آن بدست نیاورد ، کلمات کلیدی او در امتداد خطوط زیر بودند:

"عکاسی"
"ماساچوست"
"تصویر"
"عروسی"
"ازدواج"
این بدان معنی است که تبلیغات وی عبارات جستجو مانند:

"دوره عکاسی آنلاین"
"چگونه برای جلوگیری از یک DUI در ماساچوست"
"مشاور ازدواج ددم ، MA"
هیچکدام از اینها مربوط به او نبود. اکنون ، او می توانست برخی از کلمات کلیدی خود را برای بهبود فعالیت خود جمع کند ، به عنوان مثال:

عکاس عروسی بوستون
عکس عروسی بوستون
عکاس عروسی MA
این ترکیب های دم بلند بی پایان هستند و همه ترافیک مربوط به سایت وی را به همراه خواهد داشت.

بهینه سازی مداوم
نکته عالی در مورد AdWords داده هایی است که ارائه می دهد.

اگر فکر می کنید یک کلمه کلیدی منجر به جدید شما می شود ، می توانید آن را در کمپین های خود آزمایش کنید. اگر منجر به جدیدی نشد ، می توانید آن را بنویسید. در صورت انجام این کار ، می توانید با تغییر پیشنهادات توسط دستگاه یا مکان ، کمپین را بهبود ببخشید. جوابها همه در عدد است!

ممکن است دقیقاً سؤال کنید که چگونه می توانید کمپین های AdWords خود را برای موفقیت تنظیم کنید. اگر اینگونه هستید ، نگران نباشید ، زیرا ما این بهینه سازی هیولا AdWords را برای اینفوگرافیک جمع کرده ایم تا به مشاغل کمک کنیم تا ROI خود را از Google AdWords افزایش دهند.

ما آن را پر از بیش از 50 نکته بهینه سازی AdWords که امروز می توانید برای بهبود عملکرد کمپین از کار دریافت کنید ، پر کرده ایم. گوگل ادوردز شما از این لذت ببرید!