1. روزانه

شکسته است؟ تبلیغات شما در حال اجرا است ، و تحلیل ها در تحقیقات بهداشتی خوب هستند؟

روند بودجه شما چگونه است؟

آیا تبلیغات شگرف شما وجود دارد یا فقط در ساعت های مشخصی از روز می روید؟ این می تواند خطایی را نشان دهد.

پیشنهادات خود را اصلاح کنید؟

آیا برای یک تبلیغ واحد هزینه زیادی می پردازید؟ این می تواند بودجه لازم برای حذف سایر بخش های نیازمند باشد.

2. هفتگی
بررسی کنید که آیا روند کلی شما در هدف قرار گرفته است یا خیر. با کلیک خوب از طریق نرخ ها و سرمایه گذاری برای تبلیغات خود بازگردید؟

بررسی آزمون A / B. اطمینان حاصل کنید که پول کورکورانه خرج نمی کنید و همانطور که گفتم در حال آزمایش A / B هستید.

استفاده از ابزاری مانند اهمیت ماشین حساب آزمون A / B من به شما کمک می کند که داده های آماری قابل توجهی داشته باشید یا خیر. فقط داده های مربوط به هر نوع را وارد کنید و ماشین حساب من به شما می گوید اگر داده کافی دارید برای نتیجه گیری نتیجه بگیرید.

ماشین حساب نیل پاتل

3. ماهانه
داده هایی را که جمع آوری کرده اید بررسی کنید تا تغییرات لازم را ببینید.

در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.

به طور کلی ، شما نتیجه می گیرید؟

در غیر این صورت ، به دنبال راه هایی برای بهبود تبلیغات خود و کسب نتیجه با رسانه های دیگر باشید.

انجام این چک ها بخشی از روال شماست.

این تقریباً تا زمانی است که تنظیم دستی تبلیغات انجام شود ، بنابراین این انتقال نباید برای شما خیلی سخت باشد.

تلفن ، برنامه ریز ، ایمیل ، یا هر آنچه را که استفاده می کنید برای پیگیری برنامه ریزی کنید.

نتیجه
اگر تمام وقت خود را صرف تنظیم بودجه و مناقصه کردن پیشنهادات در کمپین های AdWords می کنید ، این کار را اشتباه انجام می دهید.

شما این توانایی را دارید که خسته کننده ترین قسمت های کارهای خود را به صورت خودکار انجام دهید و به جای آن روی عناصری تمرکز کنید.

و نباید دشوار باشد. شما در حال حاضر تمام ابزارهای مورد نیاز خود را دارید.

تبلیغات خود را بصورت روشمند بهینه کنید.

با تعیین رویکرد از ابتدا ، خود کمپین را شروع کنید. حداکثر استفاده از کلیک ، تبدیل یا هر چیزی که متناسب با اهداف شما باشد.

سپس ، از طریق گروه های کاری تبلیغاتی خود.

با انتخاب دقیق جمعیتی ، بهینه سازی دستگاههای خاص و شناسایی مکان مناسب ، مخاطب مورد نظر را با دقت لیزر مشخص کنید.

با تنظیم قوانین مناسب برای تبلیغات فردی ، رویکرد خود را همراهی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه در معرض قرار گرفتن در معرض مناسب برای آزمایش دقیق A / B قرار دارند.

زمان مناسب را تعیین کنید و مطمئن شوید که تبلیغات شما رد صلاحیت نشده اند.

سپس ، در پایان اجرای اتوماسیون خود ، وقت خود را برای اصلاح کلمات کلیدی و انجام تست / B انجام دهید تا عملکرد آگهی را بهینه کنید.

غفلت از این مرحله مانند خرید یک سوپراسپرت و سوخت استاندارد برای آن است.

سرانجام ، اجرای عادت های خوب به شما کمک می کند تا نتایج خود را بررسی کنید.

شما نمی توانید در اولین تلاش موفق شوید ، اما با صبر و حوصله به دیدن فیلم های PPC خود شروع می کنید.

و حداقل ، شما زمان بیشتری را روی دستان خود خواهید داشت.

گوگل ادوردز بهینه سازی کمپین های AdWord خود از چه راهکارهایی استفاده می کنید؟